Tässä nyt kun on tottunut käymään Pekkarisella ja Laitisella niin oli taas hetken ymmällään kun jouduin käymään vierailevana tähtenä kunnallisessa.

Lauantaipäivä meni juosten Mimmin kanssa pilkkijöiden keskellä haistellen makkaran ja hernerokan huumaavia tuoksuja ja kun illalla tultiin kotiin sai emäntä sätkyn...ihan vähän oli mun oikea silmä turvonnut ja jos sitä nyt halus kiinni pitää niin mitä ste? Noh emännyys siinä sitä putsaili keitetyllä vedellä (ihan turhaa osaan mä sen ittekki pestä, pah) mutta kun ei se turvotus laskenu illan aikana vaan pikemminki nousi lisää niin emännyys kehu että huomenna tohtoriin jos ei muuksi muutu. Aamulla olin ihan ok, tietty kun olin saanu pitää silmän kiinni koko yön. Kattokaas kun meikäpoika saalistaa yöllä silmät kiinni ettei kukaan huomaa! On niitä pupuja sen verta öisin kiinni otettu niin ja murtovarkaita että tekniikka on kyllä hioitunu! Emännyys siitä sit lähti ILMAN mua Talviriehaan ja valisti isäntää sen verta moneen kertaan mun tarkkailusta että meni silläkin varmana jo puolet ohi ja silleen, ei me äijät neuvoja tarviita niin paljoa katos. Illalla se sit tapahtu, emännyys lähti viemään mua kunnalliseen.

Ekana kun sinne mentiin oli se jo jonku rauhottavan ja jonku ihmeen tortun kaa vastassa. Emäntä siinä sit kehu että en mä mitään rauhottavia tarvii ku katos mähän oon itse rauhallisuus juu nou ja että ei mulla oo ikänä tommosta (kuulemma kuonokoppa) ollu päässä että ei tiiä mitä mä siittä tuumin. Noh se lekuri siinä sit epäillen mua katteli ja sano että jos toi mun emäntä musta takuuseen menee niin sitte ilman, huhuh onneks. Kolme kertaa sen mun silmään jotain aineita tunki ja mä olin kuulemma niin hienosti! Ainakin emäntä koko ajan hoki sitä mun korvaan samaan aikaan ku rutisti mun päätä (kiitti vaan ja ens kerralla voit ottaa hellemmin...) ja loppuje lopuks ku oltiin saatu lupa tulla alas siltä pöydältä niin alko jo lekurikin hymyillä että olin kuulemma tosi hienosti, tais vähä alkuun jännittää mun pelottavaa ja niin massiivista ulkomuotoani.

Emännyys nauro kotona että oli vähä toisenlainen vastaanotto lekurilla ku ollaan viime vuosina totuttu mutta kehu se sitä lekuria kuitenki, vähä vaan pelas varman päälle, ihan ymmärrettävää näin mahtavan koiran edessä! No nyt on 2 viikon silmätippakuuri, siis kaks kertaa päivässä emäntä ottaa syliotteen PÄÄSTÄ ja tunkee sitä rasvaa silmään!!!Kidutusta vaikka saisin kui paljo kaikkee hyvää ja kehuja, vielä oon ainaki ollu paikallani...hah odottakaa vaan...

-Repa-